po 16. 3. | On-line

Home Office - WEBINÁŘ ZDARMA

Prakticky, co musí zaměstnavatel zajistit. Zavedení HO není žádná věda, zavedete jedním mailem nebo interním předpisem. Prosím Vás, žádné analýzy, business casy atd. k tomu nepotřebujete! Jen selský rozum.
Zakázat přihlašování
Home Office - WEBINÁŘ ZDARMA

Čas a místo

16. 3. 2020 9:00 – 9:30
On-line

O události

 Pár základních věcí, na které je nutno pamatovat. Namátkou: 

- dohoda nebo interní předpis o tom, jaká jsou pravidla

- upravit příplatky, přesčasy, práce v noci, pohotovost, přestávky apod. 

- pamatovat na osobní překážky zaměstnance

- odměňování, pokud je to potřeba (většinou není)

- zajistit BOZP a vědět, co v případě úrazu

- a hlavně efektivně práci zadávat a kontrolovat, nastavit time sheety

- pokud nemáte notebooky, tak je pronajměte nebo umožněte používání vlastních, budete muset také refundovat náklady (internet, vybavení) - paušál

- myslete na bezpečnost přenosu dat, systémy  

Pokud chcete polopaticky se dozvědět více, přihlaste se webinář. 

V rámci "musíme si pomáhat" to udělám ZDARMA

Budu se na Vás těšit.

Dagmar 

Zakázat přihlašování