top of page

Test HR Informačního Systému

Aktualizováno: 26. 11. 2022

V minulých dnech jsem měla možnost otestovat HR Systém plusPortal, který mě velmi pozitivně překvapil. Pro ty, kteří momentálně zvažují výběr personálního SW, možná některé informace, viz. níže mohou pomoci.



Do Demo systému jsem vstoupila přes klasický internetový prohlížet. Já jsem použila Google. Firma už pro mne připravila vizualizaci, která byla v souladu s mým designem webové stránky.


S Pavlem Novým, který se mnou testování dohodnul, jsme se domluvili, že neprojdu žádným uživatelským školením, ale rovnou se pustím do práce s tímto systémem.


Musím konstatovat, že jsem se zcela intuitivně proklikala celým systémem a narazila jsem pouze na pár nejasností, které mně byly následně, k mé plné spokojenosti, vysvětleny.

A co tedy testovaný HR SW obsahuje?


Systém mapuje celý životní cyklus zaměstnance. Podívejme se na to tedy postupně.


Náborový modul


Náborový modul s integrovaným Workflow pomáhá náborářům s celou administrací náborového procesu, tříděním životopisů, je možné přidávat komentáře a efektivně komunikovat se všemi, kteří jsou do procesu zapojeni.


Je možné přidávat CV jednotlivým Hiring manažerům, kandidáty posunout do dalšího kola, zamítnout a finálně odsouhlasit a přesunout kandidáta do stavu zaměstnanec.


Tím se přesuneme do Modulu #Personalistika, kde personalisté mohou velmi snadno zpracovávat veškeré administrativní záležitosti od pracovních smluv, dodatků až po zdravotní preventivní péči.


#Docházka se schvaluje on-line dle nastavených nadřízeností, dále zde nalezneme také workflow na plánování a schvalování nepřítomností a schvalování pracovních cest (včetně kompletního zpracování cestovních příkazů a vyúčtování). A to považuji za velké ulehčení práce pro nejen HR, Manažery nebo účtárnu!


Mzdový Modul může využívat i externí mzdová účtárna a její silnou stránkou je online komunikace mezi mzdovými účetními a zaměstnanci.

Docházková data lze načítat i z jiných systémů. Stejně tak následně, po zpracování mezd, je propojena banka, pojišťovny (samozřejmě můžeme i online přihlašovat) a nakonec se uzavřené mzdy mohou natáhnout do účetnictví společnosti. Vše probíhá automaticky.


Za pozornost také stojí Vzdělávací modul, který mapuje nejen vzdělávací aktivity zaměstnanců, ale co se mi moc líbilo, že součástí modulu je i budget na vzdělávání, kde můžeme snadno sledovat čerpání, dle různých parametrů.


Samozřejmostí je zde také #Hodnocení zaměstnanců. Cíl se dá nastavit i s váhou a přiřadit sledované kompetence.

Samostatnou kapitolou je #Talentmanagement, jehož součástí je také #Nástupnictví. Moc se mi také líbila #Organizačnístruktura.


Malým doporučením z mé strany je, umožnit uživatelům generovat vybranou organizační strukturu pro další použití např. V prezentacích.


Z praktického hlediska mě zaujalo také navrhování a schvalování odměn nebo třeba generování různých reportů.


Podrženo a sečteno!


Pokud zvažujete HR SW, který bude uživatelsky příjemný, zkuste zvážit i tento SW. Cenově se pohybuje jako česká konkurence.

S porovnáním se zahraničními HR SW nevidím mnoho rozdílů, dokonce i velmi robustní a světově známé HR SW mají velmi podobné prostředí a funkcionality.


Pavel Novy děkuji za možnost Váš systém otestovat a přeji Vám hodně úspěchů.


Dagmar Matějková Chudárková, hrinterim.cz

Pokud vás zajímají moje Semináře, tak koukněte.



Pokud hledáte Mentora, tak koukněte sem. A pokud hledáte práci, tak kariérní poradenství je zde.


A koho HR nezajímá, ale má třeba alergii na lepek jako já, tak koukněte na můj web celiakarna.cz, je tam také moje oblíbená jóga:-).


122 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page